mandag 12. november 2012

Blogging



De siste årene så har blogging spredt seg til å bli en populær sjanger, men hvorfor har det blitt slik?
Personlig så tror eg at grunnen til dette er at folk generelt sett har "behov" for å ha en person eller flere til å se opp til eller så er det bare det at interessen rundt kjente personligheter har økt de siste årene. Man blir omgitt av skuespillere og artister på alle kanter og blogger er vel en måte å komme tettere på disse personlighetene. Å uttrykke seg, det er vel det som er den viktigste delen av blogging. 

Men blogg trenger ikke bare å være blodig alvor, et eksempel på en heller morsom blogg er Terje Åseths rosablogg. En 50 år gammel bonde som tapte et veddemål med døtrene og med det måtte han starte en rosablogg. Her er en link for de som er interreserte i den: http://terjeaa.blogg.no/
Denne bloggen er en av de få bloggene jeg vet om og samtidig er den ganske morsom så derfor kan den være litt morsom å se på innimellom, men ellers så har jeg ikke en spesiell interesse for blogg.

Visst jeg skulle ha blogget på en mer personlig plan tror jeg at jeg ville lagd en tulleblogg, noe som ligner på bloggen jeg linket til tidligere i innlegget. Dette kunne ha vært morsom lesning og det hadde vært noe litt annerledes.

1 kommentar: